itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: "Pa nisam ja Sanader"

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

"Što je vama tu čudno? Pa nisam učinio ništa nezakonito. Netko je Elektri anonimno dojavio da sam se spojio, njihovi su ljudi došli, obavili očevid i platit ću sve i jednu kunu potrošene energije. Smatram da nisam učinio ništa što ne bih smio. Mislim da mi na ovaj način moji neistomišljenici pakiraju uoči izbora", kazao je za Jutarnji list Damir Šalov zamjenik načelnice općine Plaško.

Ovaj HDZ-ovac je prije samo mjesec i pol dana završio u medijima zbog šamaranja tadašnjeg predsjednika lokalnog HDZ-a Borisa Sliškovića.

Paralelno s tim incidentom, događala se krađa struje, koja je započela nakon što su Šalova zbog neplaćenih računa isključili iz elektromreže. On se zatim spojio na razvodnu kutiju susjeda Igora Doljanina koji se trenutno ne nalazi u Plaškom, te i dalje nesmetano nastavio potrošnju struje pored sata za potrošnju električne energije, navodi list. I taj mu je susjed odlučio oprostiti jer mu je prijatelj.

No opraštanje ne ide tako lako samom Šalovu koji se ljuti na novinare koji mu postavljaju "glupa" pitanja poput onoga kako da mu građani vjeruju kad on krade dok oni plaćaju struju.

"Zbog čega bih ja trebao biti pod lupom!? Pa nisam ja Sanader!"

Status: Ukradeno
Lokacija: Plaški
Opseg: Sitni lopovluk
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: Zaključeno

Link

0 comments: