itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: 80 posto moje prehrane su paštete i naresci

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Slušajte, redovito u Zagrebu dobar dio moje prehrane su hrvatske mesne prerađevine. I od hrenovki, i od parizera i od mesnog nareska i pašteta. To je, dok sam tjedno u Zagrebu, negdje oko 70 do 80 posto moje prehrane. I zasad ne osjećam nikakve probleme. Znači ja to konzumiram i imam puno povjerenje.

Deset godina staro meso! Pa to je da se čovjek ubije - ironično je danas komentirao u neformalnom razgovoru s novinarma nakon otvorenja novog pogona KIM-a ministar Petar Čobanković.

Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Zagreb
Opseg: Nesposobnost uprave
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: Zaključeno

Link| 

0 comments: