itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Isplatio Dragi Tadiću 5 milijuna kuna

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Ramiz Pandžić tvrdi kako je, da bi ostao u poslu na radovima na Slavonici, uhićenom i puštenom direktoru Osijek-Koteksta Dragi Tadiću u gotovini isplatio oko 5 milijuna kuna.

Nakon što je Tadića prijavio za korupciju, sam Pandžić je tri mjeseca odležao u osječkom zatvoru. Njegova tvrtka je radila na prijevozu šljunka za Osijek-Koteks, kojeg je HAC izabrao kao glavnog izvođača na Slavonici, piše HRT.

"Niti jedan posao za Osijek-Koteks nisam mogao obaviti a da za to kasnije nisam morao novac dati gospodinu Tadiću", kazao je Pandžić. Taj novac mu se trebao vratiti kroz anekse ugovora Koteksa i HAC-a, ali do toga nije došlo.

Svoj iskaz je Pandžić potvrdio i audiosnimkom na kojoj navodno razgovara s Dragom Tadićem. "Kad sam te pitao, tada sam trebao dati investitorima, ja sam za to... Ja te novce koje si ti dao meni nisam niti jednu lipu odnio u svoju kuću. Kao što si ti davao, tako i sami imamo po svakom poslu, mi koji dobijemo od države, mi plaćamo", čuje se na navodnoj snimci razgovora Pandžića i Tadića.

Pandžić tvrdi da ne zna gdje je na kraju završio novac koji je on platio Tadiću.

Status: Ukradeno
Lokacija: Osijek
Opseg: Milijunski
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: U očekivanju zatvora

Link| 

0 comments: