itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: U Istru dovodim Las Vegas brend

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s misijom upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Zoran Savičić, vlasnik ciparske tvrtke Ocellus, čija se podružnica nalazi u Umagu, istarskim je medijima za oko zapeo prije godinu dana, kada je njegova firma potpisala povjerljiv ugovor s Općinom Barban o pronalaženju inozemnog investitora za projekte na zemljištu iznad uvale Blaz. Odmah se postavilo pitanje zbog čega je baš Savičić, državljanin SAD-a i BiH s adresom u Las Vegasu i trajnim boravištem u Bujama, dobio ekskluzivno pravo za Općinu ugovarati vrijedne poslove. Premda nerado pristaje na istupe u medijima zbog, kako kaže, lažnih optužbi da se bavi fantomskim projektima, Savičić je za naš list pristao govoriti o svojim planovima i poslovima u Istri.

Zašto je ugovor s Općinom Barban strogo povjerljiv? Radi se o projektu koji bi se trebao realizirati na površini od četiri hektara na zemljištu u državnom vlasništvu.

- Svugdje u svijetu se prilikom ugovaranja važnih projekata sklapa takozvani ugovor o nezaobilaženju i čuvanju poslovnih informacija, a takav smo ugovor sklopili i s Barbanom...

Koja je Vaša obveza prema ugovoru, kakve projekte planirate u Istri?

- Iako lokacije još nisu definirane, želja mi je na području uvale Blaz sagraditi kliničko-bolnički centar. Intenzivno radim na dovođenju brenda Las Vegas u Istru, a radi se o investiciji vrijednoj milijardu i pol dolara. Snimam nekoliko lokacija, a među njima najinteresantnije su svakako uvala Blaz, područje bivše cementare u Umagu, zemljište u Barbarigi pored lokacije koju je nedavno kupio Danko Končar. Sve u svemu, zasad je atraktivno četiri do pet lokacija. O ovoj sam ideji razgovarao i sa županom Ivanom Jakovčićem, koji je to podržao.

A što je s prostornim planovima? A što je s mišljenjem javnosti? Mnogi neće biti oduševljeni neonskim blještavilom Las Vegasa?

- Koliko mi je poznato, zasad bi mogla biti spremna lokacija na području bivše cementare u Umagu. Činjenica je da su američki investitori danas zbog aktualne situacije u Hrvatskoj malo suzdržani, ali to će sigurno brzo krenuti. Surađujem i s ruskim partnerima i kompanijama koje su također zainteresirane za investiranje na istarskom području. Neki dan sam ruske partnere vodio po Istri, a oni imaju i interes ulagati u energetski sustav Hrvatske. Riječ je o kompanijama OGK 3, Hidrostroj i Rushidro.

Koliko ste dosad investirali u Istri i koliko planirate?

- Zasad sam investirao više od 10 milijuna kuna. Vlasnik sam maslinika na području Umaga veličine tri tisuće kvadratnih metara, kupio sam i 2,5 hektara zemljišta u Manjadvorcima, kao i 11,5 hektara poljoprivrednog zemljišta u Markovcu između Buja i Umaga. Za to su me zemljište bespotrebno prozivali, no ja sam se uredno javio na oglas i transparentno kupio zemljište po tržišnoj cijeni. Prozivalo me se da sam kupio zemlju, a da je pravo prvokupa trebalo ponuditi nekom drugom. Pa što ja znam za te peripetije - čovjek je zemlju stavio u oglas, ja sam se javio i kupio.

Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Pula
Opseg: Pljačka u pripremi
Podobnost: IDS
Pravomoćnost: U očekivanju istrage

Link|