itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Tko je ukrao, mora završiti u zatvoru

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Isplatnice iz crnog fonda blagajnica HDZ-a Branka Pavošević zakopala je u vrtu. Originalno su na njima bilježeni iznosi i osobe kojima je izdavala novac, a naknadno je na neke od njih dodala bilješku da su u pozadini troškovi kampanje J. Kosor. Pokažu li se nakon provjera i ispitivanja drugih svjedoka njezine tvrdnje točnima, to će biti prvi dokaz da je HDZ predsjedničku kampanju vodio s nelegalnim sredstvima. No, ujedno bi to trebao biti i presudni element za otvaranje kaznenog postupka protiv HDZ-a kao pravne osobe. Kako Večernji list neslužbeno doznaje od izvora bliskih istrazi, Pavošević je USKOK-u detaljno obrazložila svaku iskopanu isplatnicu na kojoj je navedeno ime osobe kojoj se novac isplaćuje, iznos te u većini slučajeva i datum isplate.

"Dok sam ja na čelu Vlade i HDZ-a, borba protiv korupcije ići će uzlaznim tijekom. Borba će biti bezrezervna i svakako da je ovo što se sada događa i na neki način odgovor nekih meni. Ali to me neće prestrašiti." Tim je riječima Jadranka Kosor komentirala najnovije otkriće Večernjeg lista prema kojem su se novcem iz crnih fondova financirale stranačke kampanje u kojima je sudjelovala i ona sama. No, na pitanje hoće li zbog toga dati ostavku premijerka je izbjegla jasan odgovor.

Svatko tko je lopov i tko je ukrao, mora završiti u zatvoru.

Iako su mnogi i prije upozoravali, na osnovi više ili manje točnih procjena o troškovima kampanja, da HDZ skriva i namjerno umanjuje količine novca koji troši, sada je prvi put bjelodano da je ta stranka ne samo dobar dio svojih aktivnosti, poput snimanja spotova, angažiranja pjevača i pjevačica, financirala bez računa prebacujući, ilegalno, novac iz ruke u ruku, nego da je i svojim važnijim članovima na isti način poboljšavala mjesečna primanja. Bez poreza i davanja državi.

Kosor više nema moralni kredibilitet voditi Vladu, državu, stranku.

===

Nije ona krala, ona je samo držala ljestve!

EKSKLUZIVNA IZJAVA Jadranke Kosor:
JA ne znam.....JA nisam čula...JA nisam niš vidla...JA nemam poima...JA sam nevina
JA nisam bila doma....JA nisam niš čitala...JA sam samo potpisivala...

Naravno da Milanče neće iz principa komentirati, nikad neznaš kada ti se to može obiti o glavu. Ako se nađu dokumenti o igricama sa Bandićem i zapošljavanjem SDP-ovaca po Holdingu moglo bi mu se to vratiti kao bumerang.

Kad treba tracati onda ima dugacak jezik. Ali na direktna pitanja daje uvijek zaobilazne odgovore. Kriva, je umocena u HDZov kriminal do vrata i mora otici.

Politički im je slogan ZNA SE, a ona sada tvrdi NE ZNA SE. „Nisam znala, ne zna se u našoj stranci tko, kako, što i s kim. Pa ja sam bila samo obična potpredsjednica stranke. Ma stvarno, zadnja rupa na svirali.“ Reče ona izmedju redaka i ostade živa, zdrava i na vlasti.

Jaco, 10 godina si bila desna ruka Ive Sanadera a nisi znala što se radi i što potpisuješ i generalno nisi imala pojma što se događa. Pa te Ivo Sanader, tvoj "vječni prijatelj" postavi tu gdje jesi i sad najednom sve znaš, a zadnjih 10 godina totalna amnezija.

Ostvaruje se Sanaderova tko pod drugim jamu kopa sam pada u nju ipak je Sanader
za nju doktor.

"Kosor: Svatko tko je lopov i tko je ukrao, mora završiti u zatvoru!"
Je li, da li to vazi i za tebe?

HDZ treba službeno proglasit kriminalnom organizacijom i sve njegove članove pohapsit.

Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Korumpirano pravosuđe
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: U očekivanju zatvora

Link| 

0 comments: