Predsjednik Hrvatske stranke prava (HSP) Daniel Srb pozvao je javne i komercijalne medije da pod jednakim uvjetima i uz jednaku minutažu omoguće prikazivanje i onih spotova kojima se iskazuje protivljenje ulasku Hrvatske u Europsku uniju.
SPOT
Srb je na današnjoj konferenciji za novinare o početku kampanje za referendum o pristupanju Hrvatske u EU kazao kako spotovi o Uniji koji se prikazuju na televiziji 'izgledaju kao da ih je snimila Hrvatska turistička zajednica kako bi promovirala hrvatski turizam', a ne pokazuju stvarnu problematiku ulaska Hrvatske u EU.
Vlada je na promoviranje ulaska Hrvatske u EU izdvojila 4,8 milijuna kuna, napomenuo je predsjednik HSP-a dodavši kako je i njegova stranka od vlade tražila ravnomjerno financiranje i njihovih spotova kojima bi hrvatskim građanima ukazali na probleme u Uniji, ali se vlada, kako je rekao, do sada izjašnjavala da neće osigurati dodatna sredstva onima koji promoviraju drukčiji stav.
Srb je naglasio da Europski parlament (EP) 'za razliku od hrvatske vlade dopušta i stavove protiv EU' dodavši kako je EP financirao HSP-ove letke 'Želite li da Hrvatska završi kao Grčka?' koje će stranka dijeliti diljem Hrvatske.
HSP je protiv ulaska u EU iz političkih, povijesnih i ekonomskih razloga, pojasnio je Srb. 'Hrvatska nema dobra povijesna iskustva s ulascima u nadnacionalne državne saveze', kazao je te istaknuo i upozorenja 'prijatelja iz EU da Hrvatska ulaskom u EU neće moći ostvariti gospodarski napredak kakav se predstavlja'.
'90 posto Hrvata smatra da nije dobro informirano'
Smatra da datum održavanja referenduma nije prikladan te da bi se trebao odgoditi za kraj veljače kako bi građani bili 'objektivno i istinito informirani' jer bi se u protivnom, smatra, moglo zaključiti da je "rezultat referenduma nametnut, oktroiran te ne predstavlja stvarno raspoloženje hrvatskih državljana".
Status: EUforija
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Organizirani kriminal
Podobnost: HDZ/SDP/HNS
Pravomoćnost: U očekivanju istrage
Link | | |
0 comments:
Objavi komentar