itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Ravnatelj HTV-a

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Ravnatelj Hrvatske televizije Vanja Sutlić pred grupom novinara i urednika, Majom Sever, Lelom Knežević, Sanjom Mikleušević i Robertom Zuberom, novinarku svoje kuće je nazvao "četničkom kurvetinom". Glavni grijeh Sutlićeve "četničke kurvetine" Ivane Dragičević Veličković jest činjenica da je udana za osobu srpske nacionalnosti.

Ovu informaciju za Index je potvrdilo svih četvero svjedoka.

"5. veljače prošle godine u humanitarnoj emisiji Trudionica, u kojoj smo prikupljali sredstva za Kliniku za ženske bolesti i porode u Petrovoj, namjeravala sam među ostalima ugostiti našu kolegicu Ivanu. Nekoliko mjeseci ranije ona je rodila, i to upravo u Petrovoj, zbog čega sam je smatrala logičnim izborom za sugovornicu. Pristupio mi je Jančić i poručio kako je Sutlić osobno zatražio da se Ivanu ne intervjuira. Jančiću sam priopćila kako mi ne pada na pamet prihvatiti takvu zabranu te sam s Ivanom u emisiji razgovarala. Dan poslije Sutlić mi je pristupio i rekao 'Tko ti je dozvolio da intervjuiraš tu četničku kurvetinu'", potvrdila nam je novinarka i urednica Maja Sever, a situaciju nam je na identičan način opisala i urednica Lela Knežević.

Status: Genetički poremečaj
Lokacija: Zagreb
Opseg: HTV
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: U očekivanju istrage


Link

0 comments: