itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Čačić - tvoje nije da misliš

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com


Dvadeset dana nakon što je Mirela Holy dala ostavku na mjesto ministrice zaštite okoliša to je učinio i njezin pomoćnik, energetski stručnjak i sveučilišni profesor dr. Davor Škrlec (49). Sad pošto se vratio znanstvenom radu, odlučio je progovoriti  o pravim razlozima svoje ostavke. Uz to, kao bivši insajder Milanovićeve Vlade i član SDP-a, detaljno analizira isplativost Čačićevih projekata gradnje termoelektrana i hidroelektrana.   
Gospodine Škrlec, zašto ste dali neopozivu ostavku na mjesto pomoćnika ministra zaštite okoliša i prirode?
- Ima više razloga. Jedan je od razloga, što sam napisao i u iskazu, da želim nastaviti znanstvenu karijeru sveučilišnog profesora na zagrebačkom Fakultetu elektrotehnike i računarstva i posvetiti se radu sa svojim doktorandima, za koje posljednjih mjeseci nisam imao puno vremena. Drugi je razlog vezan za probleme od čega je dio istaknut u medijima, a riječ je o sukobu prvog potpredsjednika Vlade i mog ministarstva.
Možete li biti detaljniji?
- Dakle, uz mjesto pomoćnika ministrice bio sam i predsjednik Upravnog odbora Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Na tom položaju u Fondu doživio sam izravan pritisak prvog potpredsjednika Vlade gospodina Radimira Čačića da napravim određene kadrovske promjene u Fondu.
O čemu je riječ?
- Tražio je da izmjenim Statut Fonda na način da se prilagode kriteriji kako bi se mogao zaposliti jedan istaknuti član HNS-a. Njegovi pritisci prvo su išli preko njegovih suradnika, a kada sam njima dao do znanja da tako nešto neću napraviti, tada me kontaktirao i gospodin Čačić osobno.
Kako je to izgledalo?
- Gospodin Čačić nalazio se u jednom društvu na ručku u restoranu Vlade i ondje je bila tadašnja ministrica i moja šefica Mirela Holy.  S tog ručka nazvala me ministrica i rekla da me nešto treba prvi potpredsjednik Vlade. Kad sam se javio, gospodin Čačić rekao je: “Ajmo promijeniti taj Statut i staviti Jambrača za zamjenika direktora Fonda”, (Josip Jambrač, predsjednik HNS-a Zagrebačke županije). Odgovorio sam da ne želim napraviti takvu egzibiciju, na što je gospodin Čačić počeo galamiti. “Znaš li ti tko sam ja? Ja sam prvi potpredsjednik Vlade i tvoje nije da misliš, nego da izvršavaš moje naredbe!”


Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Zagreb
Opseg: Korupcija
Podobnost: HNS
Pravomoćnost: U očekivanju istrage
Link|

0 comments: