itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Ladičar Bajić

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

 GODINU dana nakon što je zaprimilo anonimnu kaznenu prijavu protiv odgovornih osoba u Studentskom centru u Zagrebu, MZOŠ-u i zagrebačkom Sveučilištu, reagiralo je Državno odvjetništvo RH.

Kaznena prijava upućena je USKOK-u 12. prosinca 2011. s brojnom dokumentacijom u prilogu. U prijavi se upućuje na navodne malverzacije s visokim troškovima gradnje restorana SC-a na Kampusu Borongaj te Studentskih paviljona "Stjepan Radić", potom na navodno problematičan angažman zaštitarske tvrtke Bilić-Erić d.o.o., te poslovanje sa faktoring društvima Adriatic Zagreb d.o.o. i Prvi Faktor d.o.o. Prijava detaljno navodi i razloge milijunskih gubitaka Studentskog centra, a upućena je s neslužbene gmail adrese Dinku Cvitanu ravnatelju USKOK-a te pomoćnicama ravnatelja Tamari Laptoš i Kseniji Pajić.

Odgovor iz DORH-a stigao je nakon nešto više od godinu dana, neposredno prije otvaranja sanacijskog postupka, kada su dugovi tvrtke već dosegli 120 milijuna kuna.

"U kaznenom predmetu vezano za moguće nezakonite aktivnosti koje su se dešavale u Studentskom centru u Zagrebu, o kojima imate određenih saznanja, pozivamo vas radi davanja izjave u prostorije Županijskog državnog odvjetništva u Zagrebu, Savska cesta 41/IV, dana 12. studenog 2012. s početkom u 11,00 sati", stoji u pozivu kojeg potpisuje Danijela Paić, zamjenica Županijske državne odvjetnice.

Na poruku DORH-a upućenu godinu dana nakon podizanje kaznene prijave, autorica kaznene prijave odgovorila je cinično i odbila mogućnost svjedočenja optužujući DORH za sporost i neučinkovitost. Odgovor prenosimo u cijelosti:

===

"Poštovana,

Ugodno sam iznenađena da je nakon više od godinu dana netko Državnog odvjetništva uopće reagirao! Vama su na Uskoku dostavljeni, u svezi SC-a Zagreb, dovoljno podataka da možete bez problema provesti kvalitetnu zakonitu istragu! Uskoku je dostavljeno, prije skoro godinu dana, dovoljno dokumenata sa konkretnim imenima i prezimenima. Ako trebate podatke po datumima kada su vam podatci dostavljeni molim javite mi i ja ću Vam dostaviti!!

Ja sam "obični mali čovjek" koji nema nikakve veze u sustavu i naprosto ne mogu povjerovati da Vi od mene očekujete da se pojavim na Uskoku i iznesem saznanja o nezakonitostima u poslovanju SC-a Zagreb. Vi kao da ne čitate novine i napise o smjenama u obavještajnim službama, hapšenju policajaca koji su prodavali informacije mafijašima!? Kako će te me Vi zaštititi, ako moje ime dobije ravnatelj SC-a ili njegovi moćni prijatelji, da ne dobijem otkaz ili da me gospoda ne pretuku na cesti! Znadete li Vi uopće tko je V... Ž... K...- veliki prijatelj od Nike Vidovića i Dragana Primorca, koji je postavio Niku Vidovića za ravnatelja SC-a Zagreb? Znadete li vi da SC Zagreb godišnje plaća zaštitare (Bilić&Erić d.o.o - u vlasništvu je V.K.) oko 5 (pet milijuna kuna), a uopće nam ne trebaju?!

Ja nisam nastupala pod pseudonimom zbog "umjetničkog dojma" nego stoga jer se bojim za svoju egzistenciju, a Vi me zovete da Vam dam iskaz ne nudeći mi nikakve garancije o zaštiti moje sigurnosti!

Predlažem vam:

Pozovite članove Radničkoga vijeća SC-a Zagreb - sindikalne povjerenike da Vam oni daju iskaze, jer oni sve znaju i imaju kakav takav imunitet od otkaza a to su:

Mirko Bošnjak - predsjednik Sindikata SC-a RH i član Radničkog vijeća SC-a Zagreb,

Josip Katalinić- predstavnik radnika SC-a Zagreb u Upravnom Vijeću SC-a Zagreb,

Biserka Sertić - predsjednica Radničkog vijeća SC-a Zagreb i Sindikalna povjerenica za SC Zagreb i

Ivan Pajić - član Radničkoga vijeća SC-a Zagreb i Sindikalni povjerenik.

LP"


Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Zagreb
Opseg: Korumpirano pravosuđe
Podobnost: SDP
Pravomoćnost: U očekivanju istrage

Link|

0 comments: