itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Dignitet funkcije Saborskog zastupnika

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Predsjednik Kluba HDZ-a Andrija Hebrang i Đurđica Sumrak jedini su HDZ-ovi zastupnici koji u Saboru nisu glasovali za povratak bivšeg premijera Ive Sanadera u saborske klupe.

- Zašto ste glasovali drukčije od većine svojih kolega?

- Nisam dignuo ruku za Sanadera između ostalog i zbog toga što ni on nije glasovao za mene na predsjedničkim izborima iako sam bio kandidat HDZ-a, tada njegove stranke.

- Kako znate koga je on zaokružio na listiću? Je li Vam rekao da nije glasovao za Vas?

- Nije mi on rekao jer ja s njim ne razgovaram, ali su mi rekli njegovi bliski prijatelji kojima se povjerio.

==

- Zašto se izveli onakav cirkus oko Sanaderova mjesta za sjedenje u Saboru? I neki hadezeovci priznali su kako im je bilo vrlo neugodno to sve gledati.

- Da, ispalo je na trenutke neugodno, slažem se, ali za to nismo krivi ni ja ni Klub HDZ-a nego predsjednik Sabora Luka Bebić.

- Pa i on je član Kluba HDZ-a…

- Da, ali se nije ponašao prema dogovoru. Negdje oko deset sati u petak ujutro razgovarao sam s njim i pozvao sam se na članak 36. Poslovnika koji kaže da Predsjedništvo Sabora određuje mjesta zastupnika u dvorani na temelju članstva u pojedinom klubu zastupnika. Mi smo svoj klub razmjestili i tu nije bilo mjesta za one koji nisu u našoj stranci. Na tome sam inzistirao jer smatram da imamo pravo unutar svog kluba sami odlučivati gdje će tko sjediti. Za Sanadera smo predložili da ide u zadnji red, tamo je mjesto za otpadnike iz stranaka.

==

- Vi ste uputili Anu Lovrin da sjedne na nesuđeno Sanaderovo mjesto?

- Jesam.

==

Ono šta je pokuša izvest u Saboru je jadno da ne može jadnije. A sad mu je Sanader kriv i šta je ispušija na izborima pri čemu Bandića ne spominje? Koje su to sitne duše, ne daju saborskom zastupniku ni ured, ni stol ni stolicu. Kako ih nije sram, ne radi Sanadera, nego radi digniteta funkcije saborskog zastupnika?
Priznao je da je lagao u Saboru o razlogu Sanaderova bijega, rekao da će se povući iz politike ako popuši na izborima, pa tko njega više može uopće uzimat iole zaozbiljno? Ali čestitam i njemu i HDZ-u jer su uspjeli u svojoj nepopularnosti prestići i samog Sanadera.


Status: Banana republika
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Pseudo-intelektualna elita
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: Zaključeno

Link| 

==

0 comments: