itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Tisuću Osječana gađalo zgradu HDZ-a

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Bilo je dosta crnih dana, besparice i straha! Mi smo Slavonci, nama je najgore! Ne! Ne želimo vas više! - poručili su sudionici bunta koji je, inače, započeo na Facebooku.

Koliko je ogorčen zbog situacije u državi, slikovito je pokazao jedan od organizatora, uspješan student elektrotehnike Ivan Lončar koji je poderao, sažvakao i ispljunuo sliku Vlade.

- Mi nismo izmanipulirana masa, mi smo ljudi! Naši životi vrijede puno više! - istaknuo je Ivan, dok su prosvjednici na Starčevićevom trgu uzvikivali "Bando, bando!".

- Bio sam branitelj, ranjen, a zbog ove sam Vlade sada obični stari uličar bez kruha - kazao je Osječanin Gabrijel Furda.

- Ne zatvor njima, nego debeli rad da vrate ono što su pokrali! Dala bih ja njima da tuku zubima kamen - poručila je Zdenka Jerotić.

Najveći transparent "Zar da tako mladi bojimo se gladi" ispisao je, rečeno je, "12-ogodišnjak koji želi bolji život".

- Moj se otac nije borio za ovakvu korumpiranu zemlju! Treba staviti mlade ljude koji znaju što treba raditi! - istaknuo je Sebastijan, jedan od oragnizatora.



Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Milijarde
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: U očekivanju zatvora

Link| 

0 comments: