itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Hrvatska elita

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

10. mjesto Nadan Vidošević

• sve sam u životu stekao sam
• oduvijek sam bio imućan
• roditelji su mi već za 18. rođendan darovali spačeka
• od Šuška sam dobio stan za sudjelovanje u ratu u kojem nisam bio

9. mjesto Borislav Škegro

• privatizacija je najbolje što se Hrvatskoj dogodilo u posljednjih 15 godina
• nisam krao rakiju nego sam je samo stavio pod kaput
• prodajmo sve
• nacionalizam je preduvjet gospodarskog rasta
• Hrvati trebaju skromnije živjeti
• težak sam više milijuna eura

8. mjesto Ivica Mudrinić

• i ja sam dobio vilu na poklon, pa šta
• imam plaću od 80 tisuća kuna
• imam rješenje za gospodarski oporavak Hrvatske

7. mjesto Andrija Hebrang

• lažem
• ne lažem
• lažem
• ne lažem
• lažem
• ne lažem
• ne lažem kad lažem

6. mjesto Jadranka Kosor

• laž je da sam stvorila pola milijuna branitelja
• ja sam braniteljima isposlovala mirovine
• hdz će izvući zemlju iz krize
• Hrvati ipak žive sve bolje
• kud Ivo tud i ja
• Sanader je učinio puno štete hdz-u
• dobila sam veći stan nego što mi pripada, "a čujte, takva su bila vremena"
• Hrvati čuvajte ovce

5. mjestu već čeka Ljubo Ćesić Rojs

• bio sam šofer, a sad sam milioner
• tko je jamio, jamio je
• neka pati koga smeta

4. mjesto Zdravko Mamić

• Jugoslavija je bila prekrasna zemlja
• a vi ste sinovi jugooficira i četnika
• Dinamo je moj život
• "Bili su bili vrhovi planina…"

3. mjesto Vladimir Šeks

• Gotovina je heroj Domovinskog rata
• Gotovinu identificirati, locirati, uhititi, transferirati
• Stjepan Mesić je Stevan Mesić
• drago mi je da sam dobio ovo odlikovanje od predsjednika Mesića
• napadaju me hijene
• oprostite, nisam tako mislio
• Ivo Sanader je vizionar
• Ivo Sanader me ponižavao

2. mjesto Josip Bozanić

• Crkva najveći vlasnik nekretnina u Hrvatskoj
• Bozanić "poniznost, skromnost, odricanje i solidarnost trebale bi biti temeljne odlike hrvatskog čovjeka"

1. mjesto Marko Perković Thompson

• uzeo sam pare od HDZ-a, ali ne tako puno kao što se priča
• dragi branitelji, ovo nije Hrvatska za kakvu smo se borili i moramo reći dosta

Status: Banana republika
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Korumpirano pravosuđe
Podobnost: HDZ
Pravomoćnost: U očekivanju zatvora

Link| 

0 comments: