itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Želim objasniti Kosor da treba dati ostavku

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Uz Ivana Pernara i Ivana Lončara, glavne organizatore "fejsbukovskih" prosvjeda protiv Vlade u Zagrebu i Osijeku, u prvi plan ovih dana izbio je Dali Mor, rođeni Zagrepčanin koji je kao operni pjevač zaposlen u osječkom HNK-u. Dali Mor je u ponedjeljak navečer na Cvjetnom trgu u Zagrebu održao žestok govor, otpjevao modificirane verzije budnice "Ustani, bane" i udarne arije iz nacionalne opere "Nikola Šubić Zrinski" te okupljene pozvao na Markov trg, a uspješno je i smirivao masu.

Kako smo doznali, Dali Mor mu je umjetničko ime koje je uzeo prije nekoliko godina, a rođen je prije 39 godina kao Dalibor Hanzalek u Zagrebu. Prije pet godina došao je u osječki HNK, gdje kao bas bariton nastupa u operama. "Za odlazak na prosvjed odlučio sam se samoinicijativno, ali ne i spontano, kako tvrde neki mediji. Naime, o tome sam razmišljao već neko vrijeme jer sam jako nezadovoljan situacijom u Hrvatskoj, a posebno Vladom. Želio sam to i pokazati, ali budući da teško mogu nešto učiniti sam, kao pojedinac, javio sam se Ivanu Pernaru te izrazio želju da se priključim", priča Mor. Pernar ga je pozvao na sastanak uoči prosvjeda, na kojemu je bilo 20-30 uglavnom mladih ljudi, što se Moru jako svidjelo, kao i energija kojom su zračili. "Dogovorili smo se da kažem nekoliko riječi i da nešto otpjevam.

Zašto sam došao u Zagreb? Jer je tamo sjedište Vlade i jer je teško uspjeti poslati poruku iz 300 kilometara udaljenog Osijeka. U petak ću ponovno biti tamo", ističe Mor, koji je sinoć nastupao u osječkom HNK-u u operi "Čarobna frula" u ulozi Papagena. Naglašava kako je apolitičan i kako bi jednako postupio da je bilo tko na vlasti i ovako se ponaša. “Glavni mi je cilj stići do premijerke Jadranke Kosor i kultivirano, u razgovoru, objasniti joj zašto treba podnijeti ostavku i raspisati prijevremene izbore”


Status: Organizirani kriminal
Lokacija: Hrvatska
Opseg: Korumpirano pravosuđe
Podobnost: HDZ/SDP
Pravomoćnost: U očekivanju zatvora

Link| 

0 comments: