itemscope itemtype="http://schema.org/Article" Ukradeno?: Linić hvata kriminalce

Ukradeno?

Prvi i najstariji hrvatski portal s ciljem upozoravanja na korupciju, iskorjenjivanju politički povezanog kriminala i rasipnosti, te podrškom neovisnom i djelotvornom pravosuđu. Kontakt: korupcija.hr@gmail.com

Zbog novog propisa Porezne uprave, koja je postrožila režim na zahtjev ministra financija Slavka Linića, 55-godišnja Osječanka je morala platiti 50 kuna kazne zato što nije uzela račun na blagajni.

Nesretna Osječanka je u dugom redu čekala kako bi dobila jeftiniji kruh ispečen dan ranije. No, na kraju nije uštedjela na tom kruhu, jer su je ispred trgovine dočekali inspektori te joj naplatili 50 kuna kazne, jer nije uzela račun.

"Bila sam u šoku kad mi je prišao inspektor i upitao me za račun. Nisam ga uzela jer to ne običavam i tako je bilo i taj put. Uzalud sam objašnjavala inspektoru da kruh nisam ukrala, već da sam ga kupila. Bio je nemilosrdan", kazala je Osječanka te dodala kako joj je bilo neugodno među drugim kupcima koji su se potom odmah požurili po račune da izbjegnu plaćanje kazne, piše Glas Slavonije.

====

Liniću stoko jedna, pošalji inspektore Todoriću ako imaš mu*a...

Kako to da se neko od tih domaćih uhljeba nije sjetio pa poslao poreznu malo da dežura ispred privatnih poliklinika i odvjetničkih ureda....ovo je stvarno smješno i van pameti...politika i vođenje države na nivou djece u osnovnoj školi..sramota...

Ovo je gore nego kaznjavanje studenata koji ne prijave boraviste, a sto koga briga gdje je drzavljaninu ove drzave boraviste ko ima prijavljeno prebivaliste? Sto smo jos u komunizmu (dapace staljinovoj Rusiji) pa ce nam skoro izdavati putne listove za napustanje zupanije (strah me da ce ovo netko iz uprave procitat pa ce mu dat ideju za novi propis). Dolje s povlastenom upravom, dolje s njihovom gluposcu, neobrazovanoscu, privilegijima i zasticenoscu koju placamo mi.

Srz svih nasih problema - javni sektor, vrijeme je da im se jasno pokaze da gradjani nece vise takvo sto tolerirati-dolje uprava!

Stoko parazitska!

A, što i očekivati od iživljavanja jednog samoupravnog računovođe Linića,koji nema snage da udari po pravim lopovima.

A da ovom Liniću neko iz porezne zaskoči nekog iz uže i šire familije bez računa...baš me zanima kako bi reagirao kad bi se radilo o njegovoj kesi.

Status: Banana republika
Lokacija: Osijek
Opseg: Nesposobnost uprave
Podobnost: SDP
Pravomoćnost: Zaključeno

Link| 

0 comments: